lasagne på G

 
 
Tjenahoppsan!
Veckans längsta dag är avklarad. Kom hem för en timma sen ungefär. Plockade upp datorn och engelska-boken ur väskan. Och så visar det sig att min niveakräm olyckligtvis har öppnats och sprutat ut över halva väskan. Kladdigt. Men det gick lätt att torka bort. Har nu suttit och skrivit på en engelska-uppgift som ska vara klar idag och snart ska jag äta lasagne. Kort efter det är det dags för fysträning. Ska bli skönt det, även fast min hjärna är lite halvt död efter typ 7,5 timmar i skolan. Men imorgon har jag SKÖNASTE dagen. Börjar tio i tio och slutar tjugo i två. YES säger jag bara. Ciao så länge!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin du är!

2013-01-31 @ 20:22:34
URL: http://annaa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0