konstig kort sammanfattning av 2012

Januari
Gick sista terminen på Mariaskolan. Hade så jäkla kul med dessa tjejer under denna tiden. 
 
Gick klädd såhär. Trotsade kylan och bar skinnjacka och en überlång halsduk. 
 
Februari
 Chillade i mitt rum med tända ljus. Väntade på att våren skulle komma.
 
 Hade fint hår. Nu för tiden ser det ut som en katastrof.
 
Åkte pulka med Linda. Jädrans vad vi åkte!
 
Mars
 
Njöt av den första solen på farmors altan tillsammans med saffransvåfflor!
Solen nådde även söders gator och conversen åkte på!
 
Åkte till Åre med Jonna och Linda! FETT kul!
 April
 
Fyllde 16år och åt prinsesstårta!
 
Åt denna goda frukost!
 
 
Låg på altanen i Varberg och njöt ännu mer av solen!!
 
 Maj
 
Gjorde ett datorfodral på syslöjden (HAHA, kände att detta var väldigt intressant)
 
 Levde i min skinnjacka och stickade tröjor. Hade svinlångt hår och var lycklig att våren äntligen var kommen.
 Juni
 
Gick på niornas avslutningsmiddag och några dagar senare gick jag ut nian. Grät mig igenom hela skolavslutningen. En jävla lipsill, men fyfan, det var inte roligt alltså. 
 
 Min mami fyllde 50 år och det var partaj!
 
 Firade midsommar på Isidors land! Mysigt :)
 
Juli
 
Kom hem från Frankrike. Bodde på ett "slott" med massa familjevänner och bodde även i Paris!
Isidor hade åkt till New York för att stanna där i en hel månad. Det var riktigt jobbigt att hela tiden veta att han var så långt hemifrån. Var i Varberg med Linda. Åkte longboard och hade det väldigt najs. 
 
Augusti
 
Kom hem från Varberg. Kollade på pride-paraden och njöt av de sista sommarlovsdagarna. 
 
Började gymnasiet och blev vän med den här prylen.
 
 
Nu får ni inget mer för jag är så fruktansvärt trött så jag dör. Ska borsta tänderna och sova nu. 
/Elin
 
 
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0