happy face

 
 
Idag vaknade jag vid tio-tiden och åt frukost, gjorde mig i ordning och gick sedan hem till Isidor. Vi promenerade till Bikbok där vi bytte ett linne till en annan tröja som jag fick i julklapp. Sedan gick vi till en vinyl-butik och kollade runt där. Gick till en annan vinyl-butik där Isi köpte två skivor. Vi käkade lunch hemma hos mig och satt vid mitt köksbord och spelade massa mobil-spel, haha! Värsta nördarna. Trötta som vi var lyckades vi somna som stockar i min säng i typ en timma! Nu har han iallafall dragit iväg och snart kommer mormor och morfar hit. Sen ska vi på resturang och äta middag, för morfar fyller år idag! Gött gött! :)
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0