9 to 5

 
 
Oherre!
Har fått ändringar i schemat denna nya termin och har därför är inte onsdagar vanliga onsdagar längre utan istället mördar-onsdagar. Går nämligen från kvart i nio till halv fem. Hahaooo har aldrig haft en sån sen dag i hela mitt liv. Jaja. Nu sitter jag i min säng och bara tar det lugnt. Ska snart äta middag och sen får jag inte vila länge till tills jag ska ränna iväg på träning. Vette fan hur det kommer gå om jag ska vara helt ärlig. Var ute och sprang/powerwalkade i en och en halv timma igår efter skolan. Mina ben och min rumpa är stela som fasiken. Men jag har hört att det är bra att träna när man har lite träningsvärk, eller nåt. 
Ha det bra så länge!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0