träning och plugg

 

Idag har jag och Agnes varit och tränat på friskis inne i city. Har aldrig varit där förr, och jag måste säga att det va väldigt najs! Vi körde som fasen och jag känner redan nu vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon, haha. Skönt! Just för tillfället sitter jag i soffan ingosad med mjukiskläder och en stort glas med isvatten. Ska ta det lugnt här en stund till, men sedan ska jag ge mig på tyska-plugget. Har prov på tisdag och har ungefär tusen glosor och massor av grammatik som måste tryckas in i mitt stackars huvud. Men det är bara att börja! Ciao så länge!
/Elin
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är himla skönt med träningsvärk! Bra jobbat! :D

2013-02-11 @ 14:49:00
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0