r u mine

 
 
Hallå!

Har haft en toppen-helg! I fredags efter skolan så träffade jag Isidor. Vi drack te och spelade Fia med knuff! När han stack iväg hemmåt vid fem-tiden så åkte jag ut till Petra där jag, Molly och Yassin åt middag. Resten av kvällen satt vi och snackade, skrattade, lyssnade på musik och käkade upp ett helt paket med skorpor. Sedan somnade vi som stockar på varsin madrass. Dagen därpå ställde vi oss och vispade ihop en smet till american pancakes. Jädrar i havet alltså, det blev ett helt berg! Dessutom hade vi alla möjliga gottigheter till. Chokladsås, sirap, drottningssylt, juice, vindruvor, vaniljglass. Världens kalori-bomb, men det tränade vi av oss på ett jympa-pass på friskis samma eftermiddag. När vi hade tränat så begav jag mig hem för en dusch. Fixade iordning mig och gick och mötte isidor. Vi köpte thaimat och chillade hemma hos honom hela kvällen :) Nu ligger jag hemma i min säng med datorn i knät. Räknade nyss några tal i matteboken och om en stund ska jag läsa igenom lite biologi. Är helt seg i huvudet, så vi får väl se hur det går! Lär bli en lat söndagskväll detta. 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0