lite nytt

 
 
Oooh! Idag hade vi håltimma i två timmar och då passade vi på att sticka till Nacka Forum där vi även käkade lunch. Thai blev det! Gött som fasen :) Jag och Agnes köpte varsin likadan sport-bh på stadium. AS SNYGG. Det är allt jag säger. Den ser dock inte så rolig ut på bilden men när man har den på sig så är den perfecto! Tänk er när man är lite brun i sommar också....och knallgul sport-bh! 299:- kostade den. Örhängena hittade jag inne på Gina Tricot. Just dessa hängde under rea-skylten så de gick på endast 10:-. På bilden ser de ut att vara helt i guld, men de är egentligen hälften guld och hälften silver. Haha, alltså, ena triangeln i guld och andra i silver. Mycket nöjd med båda inköpen :)
 
Tyvärr var vi tvugna att röva tillbaka till skolan för en låååång biologilektion och en lååång fysiklektion. Men nu är jag iallafall hemma och ska bara chilla ett tag. 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0