lång och solig förmiddag

 
Den här förmiddagen har varit konstig. Det känns som att jag har varit uppe i typ 10 timmar redan....knäppt. Jag har iallafall fixat runt här. Packat ner det sista i väskan (mina snygga skidglajjor är såklart med!), gjort mackor och suttit vid fönstret med öppet fönster och njutit av solen. Mamma kom på den smarta idén att man kan linda in sig i filtar och sitta med öppet fönster och få lite sol i ansiktet. Det var hur skönt som helst! Synd att man ska sitta på ett tåg hela dagen när det är så fint väder, men vi får hoppas att det är lika fint väder i Åre :) Jag åker ju som sagt  iväg med Linda och Lindas familj idag vid två-tiden och kommer hem nästa söndag! Någon bloggning kommer det inte bli, om jag inte slänger in något från mobilen. Så ni får ha ett härligt sportlov alla! Gå ut i solen och njut nu för sjutton. ADIOS!
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Så fint och härligt!

2013-02-27 @ 08:16:59
URL: http://sprallice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0