när jag vaknar

När jag vaknar om helgerna så har jag det såhär mysigt! Var lite tvungen att smygfota Isidor när han sov över hos mig i helgen. Hihihiii
 
Sitter i min säng helt beng i skallen efter simning med klassen. Ska äta ananasbitar och yoghurt och kolla på ett avsnitt av Molanders, bara vila lite tills biologi-boken åker fram. Sen blir det middag och träning på Kanalplan. Nu har vi bara utomhusträningar måndagar, tisdagar, torsdagar. Riktigt roligt faktiskt. Känns riktigt skönt att komma ut med dojjorna och spela på en stor plan. Och vi har alltid så skoj tillsammans. Träningen igår var liksom fokuserad, samtidigt som vi kan skratta så mycket. Finfint lag man har :)
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Jarina

Svar: Åh tack så mycket du! :)

2013-04-10 @ 15:07:53
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0