tjo tja tjo tja

 
 
Hej mina vänner! Har haft en jättemysig helg! I fredagskväll träffade jag Isidor. Jag, isi och hans lillasyster gjorde tacos och satt och mumsade på det framför X-factor. På lördagsmorgonen käkade vi god frukost och sedan begav jag mig hem för att duscha. Träffade tjejerna från min gamla klass på Waynes och fikade med dom. Vi snackade om skolorna som alla har börjat i och hade det riktigt trevlans! Efter det gick vi en stund på Götgatan. Kollade runt i affärer lite :)
På kvällen köpte jag, isi och Cornelia THAIMAT!!!! thank god för thaimat alltså. Satt som en smäck! Stack hem, hämtade min väska, tillbaka till Isidor. Kolla på film. Sen sov jag där och sen har vi kollat på scrubs typ hela morgonen haha! Nu är jag hemma och är sjukligt taggad på att plugga. Verkligen! Nej men nu ska jag köra som in i bengen ett tag. Har mycket tyska att plugga in här. Vi hörs senare!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0