24e Mars





Har kommit hem från en sväng ute med Linn och ätit middag. Jag och Linn satt först på zinken i solen en stund, men sedan när solen gick i moln så bytte vi aktivitet till något mer spänningsfullt. Nämligen spionspaning....öh ja.
Innan det var jag ute med mamma och Johanna i vårsolen. Vi gick runt och kollade i affärer och käkade lunch. Mysigt var det!

Ligger för tillfället som en påse potatis i min säng. Blev plötsligt helt sjuk sömnig. Ligger här och typ halvblundar. Men snart måste jag rycka upp mig och börja ta mig mot biooooon. Hoppas fanken att den är bra för annars kommer jag somna! Nej men...aja. Funderade nyss på saker som får mig att rysa. Det värsta är typ när man har en glasspinne och drar mot tänderna. SHIT. ÅHHÄÄ det är så obehagligt! Och jag förstår verkligen inte hur folk kan bita i isglass?! Det. Det. Det. är. inte. kul. usch. Jag får gåshud av tanken!

Just nu skulle jag göra vad som helst för att ligga på en strand, på en handduk och känna solen värma. Seriöst. Tänk er det. Men vet ni vad? För varje dag som går, så kommer det där med sol och bad allt närmare. Nu måste jag kila.

/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0