gymnasiet nästa

 
 
Okej, sitter och försöker ordna upp lite saker här vid köksbordet. Måste skriva ner en lista på allt som händer i helgen, och vilka tider allt händer. På lördag ska jag nämligen stå i ett café på kanalplan tillsammans med några andra lagkompisar och sälja mackor, kakor, dricka osv. Sen på lördag ska jag spela match för första gången på hela sommarlovet. Hoho, spännande!
 
Detta har ju varit (det svider att skriva det här) sista dagen på sommarlovet för mig. Dock har dagen varit sjukt härlig och en perfekt avslutning. Jag, Molly och Yassin träffades i Tanto och la oss på våran nya favobrygga. Vi hade med oss lunch så vi låg där i solen och njöt. Köpte även lovets sista glass, snyft. Det blev en magnum mandel. Yum.
 
Jag och Molly checkade även in vårat schema. Upptäckte i all fasa att vi har skolfoto imorgon. Vänta va? Herregud! Det är typ den första saken vi ska göra med våran klass. Jesus Amalia alltså. Men aja, det är väl bara att le och vara glad antar jag. Haha, fast först är det ju upprop. Det man typ har varit rädd för i hela sitt liv. Man ba sitter där på en stol och så ropar dom upp ens namn och så trillar man och gör hundra vurpor på vägen fram. Gud. Det kommer säkert hända mig. Skulle inte bli förvånad!
 
Ja, just nu sitter jag alltså här i köket. Chattar med Isidor (HAN KOMMER HEM OM TYP 11 TIMMAR!!!!!). Men nu ska jag skriva in lite viktiga saker i min almanacka och sen chilla framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0