lördag






Bilder från i förrgår och igår :) Nu är jag och resten av familjen här hos mormor och morfar.
Igår var vi på 50-års kalas hemma hos Astrid. Hennes mamma fyllde nämligen år! Det var fullproppat av folk och jag tror att det var 105 pers under hela eftermiddagen och kvällen. Jäklar! Så det var rätt mycket folk alltså!
Idag har jag träffat Astrid, Ebba och Siri nere på stan. Vi gick runt och kollade i affärer en stund och sen satte vi oss och fikade också. När vi hade fått nog av det så kämpade vi oss hem till Ebba i det soliga, men iskalla vädret. Satt där och kollade på handboll ett tag tills jag och Astrid begav oss hemåt.
Ikväll har jag käkat middag med hela gänget här i huset och handlat med Harald och Johanna till middagen imorgon. Ska nog snart kolla på film med Johanna och äta SVENSKA LANTCHIPS!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0