svaren från frågestunden!


SVAR: Tjena KAROOFOTO :) Anledningen till att jag började blogga är nog att jag kollade runt på massa fotobloggar och blev fett sugen på att fota själv. Sen bestämde jag mig väl för att fixa en egen blogg! Ibland satt jag hur länge som helst för att lära mig grejerna i stilmallen och kodmallen, och nu kan jag ganska mycket :)
Någon favoritfärg har jag inte, tycker typ alla färger är snygga!
Favoritblogg är hur svårt som helst! Gillar verkligen Anna Pedersens blogg, men också typ Frida Grahn, Kenzas och tinkerbella.
Favoritklädesplagg måste nog vara mina svarta jeans och min svarta kofta, haha, emooo :D Nejmen, svarta jeans funkar till allt och den svarta koftan drar jag alltid på mig över t-shirtar och linnen.
Favoritbild som jag har tagit.....hm..den var svårt den! Men några jag gillar är dom här:







ÄH, okej det där var as svårt! Tog bara några som jag gillar!




SVAR: 1. Kan inte svara på! Bor ju i Stockholm, men det är himla skönt att åka till Varberg på loven och så! Är typ som mitt andra hem ;)
2. Gymnasium.....ingen aning! Måste verkligen fundera på det..
3. Drömkamera..jag älskar min egna kamera! men om jag måste välja en så är det nog Canon EOS 60D. Min vän Siri har ju en sån ;)
4. Antalet läsare går ganska mycket upp och ner från varje dag. Men nyligen har jag haft omkring 25-30st. Lite, jag vet, MEN JAG KÄMPAR PÅ! :P
Kram Kram på dig med :)





SVAR: 1. Det bästa med hösten är nog att ha mysiga koftor och stora halsdukar på sig, haha. Mysigt att sitta inne när det regnar och sånt också! ;)
2. STORA HALSDUKAR!
3. Converse. Har alltid varit och kommer alltid vara. punkt!
4. äähh är inte riktigt säker, men kanske natur.
5. hmm....extremt svårt! har typ aldrig någon favvolåt direkt. men yassin och jag har en låt som vi alltid får värsta lyckruset av. Bullets med Rebecca & Fiona.
Cola/Fanta
Kyss/Kram HAHA, är inte så kyss sugen just nu!
Singel/Förhållande. kan jag inte svara på! har inte särskilt mycket erfarenheter när vi kommer till förhållanden :P
Fest/Hemmakväll. kan inte heller svara på! Brukar inte direkt gå på VÄRSTA FEKKEEEE varje helg ppppffttt. nejmen brukar ju skaka rumpa med kompizar om helgerna
Shoppa/Ligga på stranden. både och här asså. Shoppa är ju härligt, men fasiken va skönt det är på stranden!






SVAR: OJ. ääääääääääähhhhhhhh............ BÄSTAOCHROLIGAOCHFLUMMIGAOCHKNÄPPA. Eller menade du ett ord för var och en? Det orkar jag inte göra!





SVAR: har typ ingen aning om vad jag vill bli i framtiden. jag tror att jag kanske vill gå natur eller nåt sånt på gymnasiet. efter gymnasiet ska jag nog åka till usa och jobba som au pair i ett år. min syrra gjorde det och bodde hos en familj utanför boston. jag tror jag ska försöka hitta en familj i new york :) fett kul ju!





SVAR:
1. Mina favoritklädbutiken är nog hm, monki, topshop (köper typ aldrig nånting där, men himla fina saker finns! har ett presentkort som jag måste köpa nåt för där snart), zara, bikbok. typ!
2. öh. jag använder typ vanligt shampoo och balsam. ibland inpackning! Köpte en balsamspray på Ullared för ett tag sen som va asbra! Det va från l'oreal paris och gjorde håret fett lent.
3. Min favoritparfym just nu är nog min Ralph Lauren som mamma och pappa köpte till mig i newyork :)
Hah, okej, jag ska fortsätta med poserna!







SVAR:
1. Har inget favoritmärke :P Måste välja twilight! Gillar båda, men jag är mer insatt i twilight än vad jag är i harry potter!







SVAR: 1. hahahh nej jag fick inte tag på apelsiner :( 2. WHAAAAAAAT? 3. MC DONALDSPARTY 'N' CHICKEN NUGGETS. (lite internt, för er som inte fattar)




SVAR: aha, haha !




SVAR: Tjabba Stella ;)
1. Det här känns lite konstigt, men okej. Blondin eller brunett, ganska lång, fina ögon, breda axlar. haha :P
2. Ääähhhh. typ en soft klädstil. han ska liksom inte gå omkring i typ smoking varje dag, hahah. slappa jeans, converse, t-shirts och rutiga shortor :)
3. ingen aning!
4. har redan svarat på. höhö!
Du är bäst också Stella!! :)



Danny (heter han så?) ifrån filmen Pearl Harbor är ju sjukt snyyggggg!!!!


Ashton Kutcher också såklart :D


Såja! Här har ni svaren :)
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0