onsdag redan!


Jonna och Kayla


snyggt där lindo


jätteglada!


promenix idag :)



Höhö, några bilder från idag.

Har precis kollat klart på grey's anatomy. Efter skolan idag träffade jag Jonna och Linda. Vi satte oss i solen en stund på ett berg utanför mitt hus, sen gick vi till mc donalds för jonna skulle äta. Efter ett tag kom Maja också och sen åkte vi till kanalplan. Vi, laget, skulle nämligen prova de nya tränings och matchkläderna. Dom var typ katastrof. Dom va astighta i armarna så uschushcuscccch va jobbiga dom va. Kan vi inte bara få ha samma modell som vi har nu? Böööh. Efter det åkte jag hem. Mötte Yassin och Molly och vi gick på en promenad i en timma, ehehe! Nu ska jag fixa iordning mig och så. Imorrn har jag sovmorgon så yeyeye fast första lektionen är gympa och då ska vi springa. Hatar att springa med skolaaaaaaan.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0