helg!

Visste ni att jag egentligen är vampyr? Kolla på mina ögon.....uuuhuhuuhuhhh. Asså Petra, jag måste bara säga en sak: du är så jäkla snygg! Ditt hår, din stil och allting. Man ba åhåhåhh ge mig!

Om ni kollar under rubriken kategorier så finns det nu två nya. Fotografering & tips! Om ni klickar på fotografering så kommer inlägg med bilder jag har tagit, ska försöka komma ihåg att fylla på hela tiden. Om ni klickar på tips så kommer små tips om allt möjligt! Fiffigt.
Idag är det fredag och jag har gjort i princip ingenting sen jag kom hem. Har skrivit en början på mitt so-arbete. überkul! Imorrn blir det match och sen får vi se vad som händer...
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0