strån



Jorå, idag är det onsdag. Halva skolveckan har gått? Weird! Men ja. Idag ska jag gå till skolan (nähääääää?!) men innan ska jag till tandregleringen så att människorna där kan laga min tandställning. Himlans krångel med den där mojengen alltså. Tyvärr så missar jag tekniken, men det får jag ta igen sen. Efter skolan ska jag på gitarr, men innan det måste jag plugga. Likadant som igår. Jag är så jäkla nöjd av det jag gjorde igår. Jag kom hem från skolan, smällde ner alla mina skolböcker (bokstavligt talat ALLA, det är typ tomt i mitt skåp om nätterna för jag tar typ hem alla) på min säng och började läsa igenom alla sidor i so-boken och no-boken, skrev rent en so-grej och gick igenom både tyska och engelska glosorna. 56 engelska. Typ 20 tyska. WALAAAH! Nu känner jag att jag har lite mer koll på alla läxorna iallafall. Puh!

Här på söder spöregnar det idag. Lite mysigt, men blött. Samma gjorde det igårkväll då vi hade träning i gubbängen. Blött, blött!
Nu måste jag snöra på mig conversen och kila till tunnelbanan.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0