till er som inte går på mariaskolan, tänkte bara säga att...

.....vi är lediga imorrn. Mohahaha. Det känns riktigt skönt!
Igår hade jag träning från 9 till 10 så då hann jag inte blogga. Innan det satt jag i princip hela eftermiddagen och pluggade engelska. Glosorna och grejerna inför provet. Jag kommer ju vara i Spanien hela nästa vecka och det värsta med det är att jag kommer missa 3 prov...aouch! Den sved. Så...alltså ska jag plugga järnet hela den här veckan så att jag kan allting inför proven, sen när jag kommer hem från spanien får jag bara ta och repetera allting. Det är min plan (:
Yes box. Förutom all pluggning så är det bra. Veckorna flyger förbi och det är faktiskt inte särskilt långt till höstlovet! Vecka 41 nu, vecka 44 höstlov. Plus att nästa vecka typ inte räknas, så alltså är det 2 veckor till höstlovet för min del. Vädret börjar mer och mer likna vinter. Igår tror jag det var typ 3 grader när jag gick till skolan. Inte OK!
Nu ska jag kila till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0