åre




Det är fredag och en vecka kvar tills sportlovet börjar. Igår fick jag reda på att pappa hade hyrt en lägenhet i Åre! Vi åker sent på lördagskvällen(nästa vecka) och kommer fram nästa dag tidigt på morgonen. Alltså ska vi åka natttåg. Det kommer bli väääääääääääldigt kul! Fast det kommer bli lite annorlunda gemfört med lilla Vemdalen. Jag menar inte att Vemdalen är litet, men till skillnad från Åre så är Vemdalen ganska litet. I Vemdalen har jag ju åkt varje år sedan jag var typ 0 bast, så där kan jag ju alla backar och genvägar utantill. Men nu ska man till stora Åre där det finns typ 108 pister. Jag kommer säkert tappa bort mig nånstans. Hehe! Men kul kommer det bli! I can't wait.
Ha det gött!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0