drop drop




Idag lär det nog bli lite regnigt, det ser iallafall ut så. Så varför inte två till regniga bilder från igår? 

Den här torsdagen börjar börjar iallafall med en stor, fet, bra, härligt, inte så nödvändig sovmorgon till 10.05. Okej, det är ganska skönt med sovmorgon, men jag hade typ gärna slutat tidigare än att ha en lång sovmorgon. Jag vet att ni tycker jag är konstig.

10.05 ska vi ha teori på gympan, alltså ingen riktigt idrott. Efter lunchen måste jag (och troligtvis några andra) ränna ner till biblioteket och fixa nytt lånekort. För nu har något smart jäkel kommit på att man måste ha ett lånekort för att man ska kunna hämta ut sin mattebok. Jag menar, ge hit min mattebok bara! Vad spelar det för roll om jag har lånekort eller inte? Jajaa. Måste också lämna in ledighetsansökan. För att veckan innan höstlovet ska hela mitt lag till spanien på cup! Så jäkla kul det kommer bli. I somras var det ju cup i östersund (typ väldigt, väldigt, väldigt kul!) och nu blir det ända bort till spanien. Wohu!
Ikväll blir det match ockå ju.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0