18e april



Idag blev jag 14år. Har fått massvis med fina presenter från familjen. I paketen låg det nya converse, en ny väska, ett armband och en mascara. Johanna hade skickat en hel låda med massor av saker från Boston! I lådan låg ett linne, en t-shirt, en tröja med axelsmycke, två krämer från the body shop, 5st Victoria's Sectret trosor, en Victoria's secret parfym, en bok och en liten ask med mintpastiller! Allt var jättefint! Från mormor och morfar fick jag en slant. Det sitter aldrig fel :)
Snart ska jag iväg på match och sen ska jag bara vara hemma. Mysmys.
/Elin

Kommentarer
Postat av: fanny

GRATTIS! ;) <3

2010-04-18 @ 16:04:38
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0