måndag

 
 
Min far förhörde mig nyss på lite tyska som jag har på provet imorgon. Haha, måste säga att jag inte orkar plugga nåt mer till det när jädrans provet något mer. Nu får det gå som det går. Det är en ny vecka och på söndag är det första advent! Helt sjuuukt. Snart jullov. Och efter jullovet går allt mot sommaren så det är bara att köra så det ryker nu. 
Om sisådär 3 minuter måste jag kasta mig upp ur min säng och börja byta om och packa min träningsväska. Ska nämligen iväg på fysträning ute i kärrtorp med laget. Cirkelträning. Fy fan. Det kommer kännas i röva imorgon! Ha det bra nu. Är fett me dålig på att blogga med det beror på att jag har saker att plugga till 24/7 så ja. Det är liksom därför. Men jag kikar in här när jag kan och skriver lite :)
Heido
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0