lights will guide you home

åh jäklar vad jag gillar dom här bilderna
Måndag idag då. Dagen var hyffsad förutom att dom som jobbar i matsalen tror att man kan äta korv 24/7. Ena dagen är det falukorv och makaroner, andra dagen är det kokt korv med potatismos, tredje är det blablablamarinerad korv med potatisblablabla. Tummen ner till detta! Annars så kan jag tala om för er att jag är himla sugen på att baka pepparkakor. Det är så mysigt! Kan inte julen komma nuhuhuhuuhu?
Men men men men, det är ju bara 26 dagar kvar till julafton (om jag inte räknade fel). Hur bra är inte det? vavavavava?
Nu ska jag keeeeka.
/elin
glöm inte svenska hollywoodfruar 21.00 kanal 5

Kommentarer
Postat av: stella

Gud vad din blogg är bra Elin!

2010-11-15 @ 19:43:17
URL: http://exotic.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur kan de vara 26 dagar?! :O om de e 24 bara i december?? De e ju bara 16:e idag :D

2010-11-16 @ 16:25:04
URL: http://shiieeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0