torsdag

 

(langade posen där på den första. svettig och allt!)
 
Sitter i min säng och har kommit ut från duschen. Sista lektionen var idrott, så jag och Molly åkte direkt hem. Tänkte att när jag ändå va äcklig och i gympakläder så kunde jag lika gärna gå ut och springa och svettas lite mer! Så det gjorde jag. Så nu sitter jag i mjukiskläder och doftar "Aqua Kiss". Gott gott! Av mamma fick jag också några goda melonbitar. Satt som en smäck. 
Hehe, det känns så ovant att sitta med en sån liten dator och blogga. Jag är ju van vid min svarta acer som jag har haft i typ ett och ett halvt år. Denna lilla nya sak kommer hänga med mig de kommande 3 åren. Dock har jag inga bilder alls på den här datorn typ. Måste ta och rensa igenom mina på min gamla och lägga över dom jag behöver och vill ha till denna. 
Nu ska jag nog ta tag i matten! Ikväll blir det bara matte och no-plugg. Vi hörs!
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0