söndag

 
 
Godmorgon! Igårkväll käkade jag och Isidor köttfärssås och spagetti här hemma tillsammans med min fader och moder. Efter det stack vi ner till ica och köpte en Ben and Jerry's! Sen satt vi och mumsade på den samtidigt som vi kollade på Pluras kök :) Vid tolv- tiden begav han sig hemmåt. Jag borstade tänderna och somnade som en stock efter typ fem minuter. Idag vaknade jag vid halv tio och satte mig i soffan och käkade frukost. Nu tänkte jag bara göra ett litet inlägg här innan jag påbörjar the biggest pluggday på länge. Imorgon är det nämligen matteprov.....öh ja. Ni vet hur det känns dagen innan fetaste provet. Not funny. Bortsett från det har jag svenska, engelska, tyska och biologi. Men det är inte så jobbiga saker så det går nog hyffsat fort. 
 
Kan ju också be om ursäkt över att 99,9% utav min blogg just nu handlar om skolan, alltså allt plugg. Så jädra tråkigt! Ska försöka bli bättre på att inte snacka om det så ofta. Men det blir lätt så eftersom jag oftast tänker "innan jag börjar plugga så hinner jag göra ett inlägg", haha. Och då blir det alltid "nu ska jag snart börja plugga blablablalalalalla". Nej. Nu ska jag sluta med det! Ska ta nån pluggpaus sen under dagen ( HAHA plugg igen ) och dra ut och fota lite! Fett längesen jag gick på en fotorunda...
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0