skaka hår ye ye

 
Haha! Hade lite tråkigt när jag kom hem från skolan igår. Så jag började fota jättekonstiga bilder....aja!
 
Just nu i denna sekund sitter jag i min säng (min favvoplats att sitta och chilla med datorn, som ni kanske har märkt). Slutade klockan ett idag och efter det gick jag, Agnes och Molly till Nacka Forum. Det ligger ju typ 5 minuter från skolan, så det är väldigt skönt! Agnes flög iväg åt ett annat håll för att träffa en annan kompis och jag och Molly träffade Yassin. Vi gick runt i all världens affärer och köpte även en present till en vän som nyligen har fyllt 16 år. Höll på riktigt på att slänga min väska i en papperskorg eller nåt eftersom den väger trettontusen ton. Dator, No- böcker, tyska- böcker, almanacka, 2 skrivhäften, plånbok, pennskrin blablabla. Drog slutsatsen att jag måste köpa en ny väska. Tygpåse-cool-tjej-hej-taktiken fungerar inte länge. Ska köpa nån bra och snygg som inte skär axeln av en när man har mycket saker med sig. 
Mina planer för kvällen lyder ungefär: slappa, slappa och slappa. Tänker inte röra mig ur denna säng tills jag ska äta mat. Sen lite senare ska jag träffa Isidor och kolla på film. Perfekt nu när det regnar ute. Tror fasen jag ska ta och kolla på ett avsnitt av gossip girl.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0