senaste från instagram




Har haft en hyffsat chill torsdag. Hade idrott och svenska. På idrotten körde vi baseball och alla drämde till bolljäveln utav helsike. Fett me kul. Jag skrattade mycket! Åkte hemåt, träffade mamma och gick en sväng med henne i ringen. Sen bussen hem och landade i soffan dödstrött. Efter det har jag räknat matte och ätit middag. För ett tag sedan satte jag mig och redigerade bilder (inlägget nedan) och snart ska jag nog borsta tänderna och strax sova. Bara tre lektioner imorgon och slutar klockan ett. Så det är gött!
Designen är lite tråkig just nu. Men jag ska fixa en ny header när jag får mer tid! Puss och hej!
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Siri

Svar: Thihihi jaaaaa, men jag bestämde mig för att det skulle bli bättre nu speciellt när vi fick våra macbooks, hoppas du gillar det! Puss, saknar dig <3

2012-09-06 @ 21:50:55
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0