halsduk måste införskaffas!

 
 
 Tre snygga saker. Halsduk och mysiga stickade tröjor är det jag behöver för snart kommer kylan på riktigt!
 
Nu har jag nyss kommit hem från Viggo. Jag, Isi, Linn och Molly sov över där inatt. Tidigare på kvällen blev hela klassen helt nergeggade med ägg, majonäs, senap, ketchup, sirap, hårvax osv av våra kära 2or. Spöregn på det också! Just greeaaat! Våra hår var typ ihoptovade till rastaflätor av allt vax och grejer. Jag och Molly stack hem till mig och duschade (stog och gnuggade i typ en halvtimma). Sen när vi var klara gick vi och mötte upp Isidor, sen gick vi till Viggo. Där satt vi och spelade kort och kollade lite på en film tills vi somnade vid 2-tiden. 
 
Nu är jag hemma och ska snart börja räkna lite matte i nån timma. Sen ska jag träffa bästeIsi igen och hitta på någe! :) 
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0