vet inte vad som flög i mig denna torsdagskväll

 
 
Av någon konstig anledning fick jag värsta rycket. Satt och deppade i min säng och tänkte på tråkiga saker. Sen ba NEJMEN KOM IGEN NU ELIN! Satte mig på golvet framför min storasysters spegel, satte på värsta peppmusiken och började locka håret med locktången. Min nya bästakompis är nu Wellaflex hairspray. Fattar inte varför jag aldrig har använt hårspray förut?!?!??! Jag som hatar när mitt hår flyger omkring hela tiden! Kom på detta imorse och ba MEN HERREGUD, det finns fan hårspray i den här världen. 
Hatar nämligen att hämna i tunnelbane-vind-situationen (hände senast i förrgår). Man har duschat, fixat och donat på morgonen. Gjort sig lite fin och så ska man ner till tunnelbanan. När man för en gång skull har försökt vara lite fin och försökt fixa håret lite så möts man av en sån där underlig tunnelbanevind. Ni vet sånna där som kommer när man går ner för trappan vid zinkensdamms tunnelbana? Jesus va irriterad jag blir då alltså. Vinden tar tag i hela håret och minst sagt förstör hela grejen! Jag försöker desperat platta ner håret så att inte massa slingor ska ligga helt helt helt åt pipsvängen. Då känner man sig inte lite korkad. Att gå där och ba "åhnej mitt hår, mitt hår".
 Som grädden på moset så trasslas alltid mina hörlurar in i mitt hår i samma veva. Not good. Nu ska jag köra med hårspray så att det ligger hyffsat på plats. 
Imorgon är det fredag. Och jag är så jäkla taggad på att sova och sen vakna upp pigg och glad imorgon. Så, om ni känner er fett nere just nu. Sätt på nån skitbra låt som ni älskar och tagga till!!!!!! SNART HELGGGGG
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0