the red one

 
 
Hejsan hejsan hejsan! Har haft en toppenhelg må jag säga :) I fredags träffade jag Linn och Yassin. Vi hände i Linns säng, satt och snackade och kollade på väldigt gamla (väldigt smickrande också!) bilder från stenåldern (typ sjuan). Jag och Yassin såg bokstavligt talat ut som två jädra miffon. Minst sagt!! Nej men haha, låt oss säga att vi inte såg ut som vi gör idag iallafall. Nog om det.

Senare träffade jag Isidor och sov över hos honom till lördagen. Vid fyra-tiden gick jag hem och duschade, och sedan träffade jag Linda och Jonna hemma hos Jonna. Vi stekte pannkakor och hade det mys :) När dom skulle bege sig ut åt tjotahejti till en kompis så fikade jag med Maja och Molly på fåtöljen. Vi snackade om allt mellan himmel och jord och hade det sådär trevligt som jag alltid har med dom tjejerna. 
 
Nu sitter jag i min säng och har precis räknat klart min matte. Har lite fler saker jag borde göra, så det är lika bra att jag sätter igång så jag får lite slapp-söndag-tid sen. Solsidan ikväll också ju! :D
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0