självutlösaren och jag

 
 
Tjosan, tjosan! Denna dagen har varit händelserik må jag säga. Killergame är ju i full gång och imorse lyckades jag "döda" mitt första offer i min korridor (!!!) Dessvärre så kommer Emelie och dödar mig en sekund efter..Emelie gick nämligen i vår klass förut, men sedan bytte hon till sam-media. Så hon visste ju precis vem jag var direkt. Jäkla otur det där asså...jag som skulle vinna :) haha!
Molly har det gått sjukt bra för! Hon har dödat två stycken idag och imorgon ska hon ta sin tredje. Hon är en riktig killer den där bruden!

Har pluggat matte och lite idrotts-teori sen jag kom hem. Orkar inte plugga något mer idag, utan jag ska istället käka en god middag med min mamma och bror. Sen kommer Isidor hit och så ska vi kolla på Grey's Anatomy. Det programmet får man ju inte missaaaa liksooom. Nu ska jag käka. Ha en bra onsdagskväll :)
/Elin
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fanny

asså hur kan det gå så fort för er!? Vi har hållit på i drygt tre veckor och jag har inte ens sett mitt offer än, heller inte blivit dödad. Vet faktiskt ingen som blivit det.. Hur gör ni!?

2012-10-10 @ 18:18:07
URL: http://tjafannyhej.blogg.se
Postat av: Siri

svar; apsnyyyyggt ;)

Svar: thanks duuuude!
elin

2012-10-11 @ 18:09:56
URL: http://www.elizabethh.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0