mini eiffeltorn

 
På bilderna kan ni skåda ett litet mini Eiffeltorn som jag köpte för ynka 5 kronor i Paris i somras. Det står på mitt bord och ser fint ut dagarna i ända. Mycket intressant!
 
Kom nyss hem från skolan! Hade volleyboll på idrotten igen, samma som i torsdags. Fett kul men mina händer är helt förstörda typ, haha. Lite uppsvällda...men det va roligt iallafall! Tänkte ta och räkna matte som ska vara klar tills imorgon! Sedan måste jag göra lite småsaker som att beställa hem skolkatalogen, läsa lite om mitt "case" som jag har på so:n och läsa i min svenska bok.
Idag har även "killergame" startat igång på riktigt i skolan. Folk går omkring och ser misstänksamma ut hela tiden. Och man har ju ingen aning om vem som är ens "mördare". Jag var sjukligt nära på att "döda" mitt offer idag. Men otur som man har så lyckades han gå in i ett klassrum (free-zone) innan jag hann ta honom. Attans! Bättre lycka imorgon.....moahahha!
Hörs senare!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0