i will wait, i will wait for you

 
 
Var nyss ute och fotade. När jag precis kom utanför porten så träffade jag på en man som fixade med planteringen ute på innergården. Han fick syn på min kamera och började berätta att han hade varit fotograf i 25 år innan. "Fast då hade vi inga digitala grejer. Inte på den tiden inte! Haha!". 
 
Solen lyste genom träden (åh. nu kommer min djupa sida fram här igen känner jag) väldigt fint. Värsta fina eftermiddagen. Jag och Linda måste ta en fotorunda snarast. Någon dag får vi göra det, ok Linda? Ja. Bra. 
Och det är fredag. Gör ju dagen ännu bättre än vad den redan har varit. Härliga vänner och har bara varit på glatt humör idag känns det som. Imorgon ska jag fika med tjejerna från 9B, dvs min gamla klass. Flera stycken har jag inte träffat på hur länge som helst. Ska bli ytterst roligt. 
Ikväll blir det tacos-night hemma hos Isidor. Tacos till lunch och tacos till middag. Men det är ju fredag. Så det gör ingetttttt! 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda är bäst

JA!nästa helg då fan då tar vi staden med storm

2012-10-05 @ 19:35:58
URL: http://lindaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0