hårplaner

 
 
Okey. Nu har jag en plan. Från och med nu så ska jag spara ut mitt hår till i sommar. Har bestämt att långt hår alltid är snyggt på sommaren, så det får det bli. Satte på min gamla dator där det ligger massa gamla bilder från när jag, Yassin och Molly var i Frankrike förra sommaren. Där hade jag banne mig långt hår. Solblekt var det också. Jag tycker typ att mitt hår är kort nu. Men det är väl antagligen för att jag brukade ha ännu längre förut. Så i sommar har jag förhoppningsvis en lång jäkla kaluffs på huvudet! 
 
Idag har jag haft en kort dag i skolan. Slutade klockan tjugo i två efter en idrottslektion där vi spelade innebandy. Fett kul faktiskt! Sen dess har jag suttit och hard core pluggat matte inför morgondagens feta jobbiga matteprov. Känner att det kommer bli en väldigt avslappnad dag imorgon, haha. Först engelska prov och sen matte prov. Woho! Men sen är det fanken helg i några timmar tills allt börjar om på nytt igen. Hahhhh asså åh jag orkar inte! Varför är inte helgerna 3 dagar långa istället? Det hade varit så förbaskat mycket skönare och bättre. 
 
/Elin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0