söndag




Tog denna bilden alldeles nyss utanför huset. Fin och solig söndagskväll :)

Den här söndagen vaknade jag av mitt alarm klockan kvart i sju. Det var nämligen match-time så det blev till att vara uppe med tuppen! Åt frukost och åkte körde iväg med morsan och farsan mot Källbrinks IP. Matchen började vid nio och vi spelade mot ett lag från Gotland (?) Första halvlek var riktigt seg och dålig. Vi släppte in ett mål och alla var typ fett sega i huvudet. I andra halvlek fick vi plötsligt in 4 mål. Så matchen slutade 4-1 till Hammarbyyyy :)

Efter matchen duschade jag, åt lunch och sånt. Sen fick jag värsta rycket och började städa mitt rum. Så det höll jag på med i någon timma tills jag var helt fördig. Tog mammas cykel bort till Isidor (mina hjul på min cykel är typ UR FUNKTION för tillfället). Där hängde vi ett tag tills jag skulle hem och äta middag. Efter maten gick jag ut en sväng med kameran och fotade lite. Nu ligger jag halvt död i min säng med datorn i knät. Tänker inte göra mycket mer denna kvällen. Mina ben är helt slut efter matchen också.

För övrigt så börjar skolavslutningsklänning-och-niornas-middag-klänning-fruktansvärt-jobbiga- irriterande-paniken växa inom mig. Alla köper sin klänningar hit och dit och jag ba okej. Nu får alla ta det lilla lugna här tycker jag. Jag har inte hittat en enda. Jag har inte ens börjat kolla än. Känns  skitbra!!!

Ha en bra söndagskväll nu. Ciao!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0