onsdag




Hallådär! Onsdag idag, fast det känns ju som om det är måndag. Tänk att det är torsdag redan imorgon, och sen fredag och sen HELG. Igen :))) Fettttt softtttt! Idag började dagen med det alla nioneklassare har fruktat I HELA SITT LIV.....dumdumdummmm...nationella provet i matte!!! AH! Tror det gick helt okej för mig..hoppas på det iallafall. Resten av dagen gick fort och när vi hade slutat så gick jag och Isidor till tanto och chillade i solen. Så jädrans härligt väder ute.

Hela långhelgen har varit fett bra :) På valborg var några hemma hos mig och käkade lite mat, sen gick vi ut. Först till skinnarviksberget och sen gick vi till en brasa och kollade lite. Igår satt jag, Molly och Yassin i skånegläntan och pluggade lite matte och njöt i solen. På kvällen hade jag träning på kanalplan också :)

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Masterchef..haha! Är typ galen i det programmet. Man blir så sjukt sugen på massa mat och mumsiga efterrätter! kfnglkefngeghrthkm!!! Typ ba rabarbersorbet med CRUNCHY BISCUITS.......man ba.....okejjjj.....ge mig lite?

Snart ska jag sätta på mig lite träningskläder och gå ut och gå med Yassinman. Det blir najs! Vi hörs vänner!

/Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0