fredag!




Åhej så var det fredag. Direkt efter skolan samlades jag och tjejerna för att planera inför vildmarksdagarna nästa vecka. Vi bestämde vad vi ska äta och vilka som ska sova i vilka tält och sånt. Gr8! Sedan Vandrade jag och Yassin hem till mig (fyfan va varmt det va. vi typ dog lite). Efter att vi hade hällt i oss några liter iskall saft (varsitt glas egentligen) så kämpade vi oss ner, med våra allra sista krafter, till mitt förråd. Där hämtade vi en fet, tjock och jobbig ryggsäck (med hundratals remmar och irriterande saker överallt) till Yassin som hon ska låna.
Nu har jag duschat av kroppen i hopp om att bli lite nerkyld. Men såklart är man lika varm nu igen. Men det är gött med varmt väderrrrrr :) Har käkat en kiwi (och två bullar HEH. gottegris jajamensan) och nu sitter jag här i sängen och bara pustar ut. Känns som det var hundra år sen jag klev ur sängen imorse. Skönt att bara slappna avvvv en stund. Ska käka middag om ett tag och sen ska jag dra och träffa Isman.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0