det är ju fredag!




Eftersom jag har varit så brutalt dålig på att blogga tänkte jag att det va lika bra att blaffa upp fyra töntiga EGOBILDER! japp.....

Förklaringen till att jag inte har bloggat, vilket är ett ganska ovanligt fenomen, är att jag har pluggat för fulla muggar. Och varit med min nära och kära! Men vet ni vad? Idag är det fredag och det känns grymt skönt. Dagens höjdpunkt var när vi hade slutat och hälsade på Walleman inne på lärarrummet. Gissa vad han langar fram? En låda med brownies och småkakor. Det mina vänner.....det är PURE HAPPINESS. Haha, okej nä kanske inte...men gött var det! Och gissa vad jag ska äta till middag ikväll? TACOS! Jag och några vänner ska dra hem till Hanna och laga middag där tillsammans. ÅÅhhh..mat mat mat. Jag kan aldrig få nog av MAT!!! Känner att det kommer bli en bra kväll asså...

Nu måste jag stänga av den här mojengen och börja göra mig iordning inför avfärg mot........ dumdumdum....KONSUM (MAT!!!)
okej. nog med matsnacket nu alltså. KÄRLEK TILL ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0