torsdag





Såhär pigg och glad var jag i morse. Nu är jag dödstrött och mätt. På hemkunskapen lagade alla olika sorters rätter/deserter från mellanamerika. Jag och Yassin gjorde värsta chokladtårtan typ med hallon och chokladgeggimojs på. Det vart fett gott! Det som var lite jobbigt var att man skulle smaka på allas rätter, vilket resulterade i att tårtan inte blev så god när man skulle äta den till sist. Alltså, maten var jättegod och allt, men det blev lite för mycket! Men jaja! :)

Ska snart börja plugga det sista inför musikprovet imorgon. Börjar tröttna lite smått på Mozart och Beethoven och alla dom där snubbarna. Nu får det snart vara nog! Men det är väl bara att stänga av här och plocka fram böckerna antar jag. Yes. Ha det bra så länge!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0