ta't lugnt




Halloj min vänner! Fredag och helg. Skönt. Efter skolan träffade jag Isidor, men sedan skulle han iväg så sedan dess har jag chillat med min mamma och syster. Snart ska vi käka middag här hemma hela familjen också :) Nu har det, som tur är, slutat regna. Antar att alla här i Stockholm märkte hur det helt plötsligt började hagla tidigare idag. Det va lite kul sådär! På musiken hade vi prov och på No:n undersökte vi fågelfötter (?) Intressant. Mysigt också. Såklart!
Nu ropar mina familjemedlemmar på mig som ett gäng pundon. TA DET LUGNT FÖR FAN, lixom. Aja! Vi hörs!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi e inga pundon. Vi e snälla. O förresten, o förresten lalala. .

2012-03-30 @ 23:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0