okej....här kommer det: några saker om mig...




Jag blir galen om jag inte har toffsar med mig - Om jag inte har toffsar med mig på handleden vart jag än går så blir det väldigt jobbigt kan jag säga! Jag ba WAH WAH WAH. Allt blir k.a.t.a.s.t.r.o.f. BOKSTAVLIGT TALAT :P

Jag hatar när mitt rum är stökigt. Det är bara jobbigt på alla sätt och vis.

Jag vet inte om jag ska köpa vita eller röda converse. Stort problem just nu alltså....HAH. nä men det är svårt.........

Jag älskar att allt blir mer och mer vårigt ute nu. Imorse såg jag värsta knopparna och allt!!!!

Jag gillar bara äpplen som är hårda! Sånna där mjuka och mjöliga är så himla äckligaaaaaa.

Jag ska iväg på utomhusträning snart. Är trött och seg, men FAN ASSÅ NU KÖR VI!!!!!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0