lördagsmorgon



En bild från i somras då jag precis var påväg ut i solen. Åh! Nu får våren ta och komma på riktigt tycker jag!

Min kväll igår va jättebra :) (fett töntigt det där lät) (varför tar jag inte bort det då?) (jag vet inte riktigt) (aja). Har vaknat upp här nu och ska sätta mig med lite läxor som måste fixas. Lite senare ska jag spela träningsmatch utomhus! Det var ju hundra år sedan vi spelade utomhus! Sååååå det kommer bli riktigt kul :) Ikväll ska jag och några vänner först kolla på melodifestivalen (hehe) och seeen ska vi kolla på nattbio! Gissa vilken vi ska se? The devil inside....fyfan alltså. Det kommer bli kul, men det kommer inte bli kul. Fattar ni? Läskiga filmer = inte bra för mig. Men nu kör vi på det!
Hoppas ni får en toppenlördag!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0