lördag




Halloooj!
Idag har jag varit på Ikea och köpt en lampa och en rullgardin. Sedan åkte vi till farmor och fikade. Sen till Willys och storhandlade och sen hem för Tacosmiddag. Gjorde en rabarberpaj på farmors rabarber (har även konstaterat att det är den godaste paj som finns). Nu sitter jag vid kökssbordet och har precis ritat upp alla dagar och veckor på sommarlovet på ett papper. Min näsa rinner och jag gjorde nyss en nysning x5. Känner att det är väldigt roligt att ha blivit förkyld när man äntligen inte har några prov eller läxor att göra. Men jag har vilat hemma ikväll och ska ta det lugnt imorgon. Ska fanken bli frisk tills på måndag, för då är det klassens dag med utflykt och grejer!

Godnatt mina vänner.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan kompis!

Tänkte bara meddela dig att jag har skaffat blogg på nattstad, cheeecka!! :D

2012-06-10 @ 02:19:09
URL: http://nattstad.se/majacnilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0