näst sista dagen




Den här dagen har varit näst sista dagen på Mariaskolan. Imorgon är det skolavslutning. Fanken va roligt det ska bli, men herregud va jobbigt också.
I skolan började vi städa ut våra skåp, lämnade in böcker och slängde allt skräp (hade ingen aning om att det va proppat med gamla papper längst ner i mitt..). Vi blev bjudna på glass och sen var det lunch. Efter lunch samlades hela skolan på Zinken. Det var nämligen dags för den årliga matchen mellan niorna och lärarna. Haha, det va fett kul. Fast vi torskade...men fett mää kuuul assåååå!

Efter skolan så kom mormor och morfar hem till oss. Dom är och hälsar på från Varberg och ska stanna här i typ två dagar :) Mysigt mysigt! Så dom har varit här ikväll och käkat middag och så. Just nu chillar jag i soffan med farsan och kollar på Polen- Ryssland.

Det var någon som hade skickat en anonym kommentar och frågat vart min långkjol kommer ifrån. Då kan jag säga att den kommer från Indiska faktiskt. Har nästan aldrig köpt något där, men långkjolen var helt perfekt! :D

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0