onsdag

 

Såja! Nu fungerar det :) Bilden tog jag i morse på balkongen. Solen sken som bara den, så jag satt där en stund och njöt. Åt frukost med syrran och skulle precis hoppa in i duschen när jag kom på att jag kunde sticka ut och springa en sväng. And that's what I did. Kutade till långholmen, förbi hornstull och runt tanto med musik i öronen. Kändes skönt och duktigt, höhö. Hoppade in i duschen och chillade runt här hemma lite. Hjälpte mamma att städa balkongen. Det var nämligen någon rackarns fågel som hade fått för sig att riva upp lite jord och blommor här om kvällen, så det va helt smutsigt överallt. Nåja, hoppas den inte kommer tillbaka och ställer till med ännu mer rackartyg!
 
Senare träffade jag Isidor. Vi gick till Beyond Retro och satt på Mc Donalds i typ en timma och snackade och slappade. Sen gick vi hem till honom. Nu är jag hemma och har käkat mammas mumsiga lasagne. Gött!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0