söndag på söder

 
 
Två bilder från denna söndag! Igårkväll bestämde jag, Alice och Linn att vi skulle gå upp tidigt idag. Inte slösa bort halva dagen och slöa hemma. Så idag klockan elva träffades vi utanför zinken och gick till långholmen. Fanny kom dit sen och vi badade en stund och sen åkte vi och käkade thaimat. Gott som alltid! Då kom även Tintin och sällskapade oss :) Sedan promenerade vi runt, snackade och hade det mysigt. Framåt kvällen lagade jag, Linn och Tintin mat hemma hos Tintin och därefter träffade vi några goa tjejer som vi babblade med ett tag.
Nu sitter jag hemma i min säng. Det va längesen jag gjorde det. Utanför spöregnar det, men jag tror det blir bättre väder imorgon. Hoppas på det.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0