jobbdag

 
Två bilder från när jag, Petra, Molly och Yassin var hemma hos Molly och åt middag. Då fick jag även ett litet ryck och lät Petra klippa av mitt hår en bit. Det blev bra! Dock lite snett, så jag ska försöka boka en klipptid här i Varberg nån dag :) Intresseklubben antecknar. As usual!
 

Idag har jag jobbat min första dag. Det gick bra, fast lite nervöst, höhö. Men så blir det nog alltid första dagen men gör något nyss tror jag. Jobbar fredag och lördag denna veckan också. Började klockan två. Innan dess hann jag ta en joggingtur och en halvtimma på solstolen. Sen hoppade jag in i duschen och åt lunch och for iväg ner mot stan. Slutade klockan sex och cyklade hem och käkade middag. Nu sitter jag bara och chillar här hemma och gör inget speciellt. Ska ta mig ett äpple och sätta mig med i vardagsrummet med resten av folket i huset här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0