Frankrike del 2

 
 
Höhö, nu kom bilderna lite i oordning, för blogg.se är lite knas. Men det gör inget! Här kommer ännu fler bilder från Frankrike. Förstår inte hur jag kan ha tagit så mycket bilder. Det blir alltid så. Så det tar sin lilla tid att redigera och sånt :)
 
Idag var jag uppe med tuppen!!! Eller nä inte riktigt, men ganska tidigt. Vaknade av att solen stekte på mig genom fönstret (har inte orkat sätta upp min rullgardin som jag köpte på IKEA för typ en månad sen). Jag gick upp, satte på datorn och nu sitter jag här. Tänkte att jag behövde publicera ett inlägg iallafall innan jag och pappa tar bilen till Varberg.
Igår var jag, Harald, Johanna och pappa hos farmor. Vi hjälpte till att klippa gräsmattan och plantera lite blommor. Efter det åkte jag hem, började packa och sen träffade jag Isidor. Vi tog en thai på Mariatorget och fick värsta sommar-på-söder-på-sommarn-känslan. Sen var det jobbigt att säga hejdå, eftersom vi inte kommer träffas på en hel månad....en månad? Jag har inte ens fattat det än. Den rackaren ska till New York!
 

Magen kurrar så jag ska ta och göra lite frukost, packa ner mina sista grejer och fixa mig. Vi hörs när jag är i Varberg.
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHHAHAHAHAAHAH du och din jävla gardin

2012-07-14 @ 10:39:41
URL: http://lindaf.blogg.se
Postat av: FaaaannnY

Åhhhh, jag var också där vid det där slottet! St Michel hette det väl eller minns jag helt felt..? :)

2012-07-14 @ 10:44:13
URL: http://tjafannyhej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0