i heard i through the grapewine





Hallå kompisar!


• Denna förmiddag har jag hunnit äta frukost, duscha och kolla på gymnasielinjer. Har börjat fundera på ekonomi- juridik nu....verkar rätt kul! Annars har jag funtat på natur- sam också. Hm..hmm...det är inte lätt alltså! Men det ordnar sig nog i slutändan :) Nacka, Värmdö, Kärrtorp och Östra real verkar ganska bra iallafall.
Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Ska nog äta lite lunch och sen hitta på någe :D Jaooooo! Fint väder är det också! YEYEYYEYYEE!
/Elin



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack min vän coolingen! svaret på din fråga är att man laddar upp en bild och tar url:en (som man laddar upp en header) och lägger in den koden.

body {

margin: 0px;

padding:0px;

background: #FFFFFF url(http://styleblogg.blogg.se/bakgrunder/images/2010/hehu_83763273_90199404.jpg

);



kramisbjörn

2012-01-06 @ 13:48:54
URL: http://lindahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0