söndag






Hallådär! Nu har jag kommit hem från Petra. Hade det värsta mys där igårkväll! Vi köpte massa go mat. Alla köpte lite olika. Thai, pizza, sushi. Mumsade i oss det och sedan kollade vi på nån konstigt film som hette Insidious. Den va grovt obehaglig i början men i slutet så kom det typ massa konstiga personer som såg jätteoverkliga ut...då gick skräcken över till garv istället! :P Iallafall lite granna! Vi somnade vid typ halv fyra tror jag så nu är jag lite trött om man säger så :) MEN DÄ Ä GÖTT! Men jaaaa...har ni sett vilket fint väder det är ute idag?? alla ba öh nej? men jo. Det är fett soligt och härligt! Hoppas det fortsätter såhär så kan all snö smälta  fort som som in i sjuttsingen och sen kan alla sånna där bilar komma som sopar bort allt grus och så blir det jättefint uteeeeeeeeeee och så kommer det gröna gräset och allt blir vaaaarmt och skönt! Bra.

Nu ska jag fota lite!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0